بوگرافي + عكس هاي نويد محمدزاده

اخبار دنياي سينما را از ما بخواهيد !

بوگرافي + عكس هاي نويد محمدزاده

۵ بازديد

نويد محمدزاده يكي از موفق ترين بازيگران كشورمان ، در سال 1365 در ايلام متولد شد و دوران كوردكي اش در همان جا گذراند

عكس نويد محمد زاده با سري فاقد مو

نويد محمدزاده بازيگري را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر كرج آغاز كرده و در اين موسسه زير نظر هنرمنداني همچون محمد يعقوبي، مهتاب نصيرپور، علي سليماني، و امير قنبري آموزش ديده است. او تا سال 86 فعاليت حرفه اي نداشته اما در اين سال در فيلم «در ميان ابرها» به كارگرداني روح الله حجازي در نقش مكمل مرد بازي كرده است. او در همان سال ها در جشنواره استاني تئاتر تهران جوايزي را دريافت كرده و پس از آن نيز در جشنواره يازدهم تئاتر دانشگاهي جايزه بازيگري دوم مرد را دريافت كرده است.
عكس نويد محمدزاده 

بيوگرافي نويد محمدزاده

محمدزاده سال 87 با بازي در نمايش «ماه در آب» نوشته فارس باقري و كار محمد كوروش نيا به تئاتر حرفه اي راه پيدا كرد و براي بازي در اين نمايش جايزه بازيگري مرد را در جشنواره استاني تهران دريافت كرد. پس از آن در فيلم «آندو» به كارگرداني بهروز قبادي بازي كرد كه اين نمايش مجوز اكران نگرفت.
سلفي نويد محمدزاده

عكس نويد محمد زاده 

نويد محمدزاده براي بازي در فيلم ناهيد در جشنواره فيلم كن حضور پيدا كرد كه پوشش اين بازيگر در اين فستيوال واكنش هايي را به همراه داشت.

كاربران در شبكه هاي اجتماعي از پوشش پژمان بازغي تعريف و تمجيد كرده اند اما پوشش نامناسب نويد محمد زاده را انتقاد كرده اند و بسياري گفتند :اين پوشش اصلا مناسب فرهنگ اصيل ايراني نيست و حتي خارجي ها هم با پوشش رسمي آمده اند اما تنها يك فرد با اين پوشش در ميان آنها حضور دارد كه آن هم ايراني است! امسال سينماي ايران در جشنواره كن يك نماينده دارد ، فيلم ” ناهيد ” به كارگرداني آيدا پناهنده با حضور پژمان بازغي و نويد محمد زاده به عنوان نماينده ايران در فرانسه راهي جشنواره شدند اما پوشش ظاهري نامناسب نويد محمد زاده انتقاد و واكنش هاي مردم را در پي داشت.

نويد محمدزاده و پژمان بازغي

شلوار عجيب نويد محمدزاده در جشنواره

درست زماني كه پژمان بازغي اين عكس كه خودش و نويد محمد زاده در آن حضور دارند را منتشر كرد ، حاشيه هايي در شبكه هاي اجتماعي شروع شد. كاربران زيادي از پوشش نامناسب نويد محمد زاده در جشنواره كن سخن گفتند و معترض شدند كه اين پوشش اصلا مناسب نماينده اي كه از طرف مردم ايران به جشنواره كن فرانسه رفته است ، نمي باشد.برخي ديگر از كابران گفتند :بايد در مراسم رسمي از پوشش رسمي استفاده كرد و وقتي تمامي افراد لباس هاي رسمي پوشيده اند نبايد يك نفر آن هم ايراني چنين لباس هاي زننده اي به تن كند.

عكس نويد محمدزاده در جشنواره

شلوار عجيب نويد محمد زاده

دقايقي بعد از انتشار عكس پژمان بازغي و نويد محمد زاده ، اين بار نويد محمد زاده عكسي را در صفحه پروفايلش منتشر كرد و گفت :اين لباس توريستي من است كه درجشنواره كن پوشيده ام . عكس لباس اصلي رو ميزارم . نگران آبروي ايران هم نباشيد ! مرسي از اين همه محبتتون ! سپس كامنت هايي گذاشته شد كه عده اي گفتند طرز لباس پوشيدن هر كس به خودش مربوط است و عده اي ديگر گفتند شما فقط بخاطر خودتان نرفته ايد و نماينده يك ملت هستيد پس بايد متناسب با فرهنگ ايران لباس بپوشيد.تعدادي از كامنت هاي مردم در شبكه اجتماعي اينستاگرام رو با هم ميخونيم :” نويد جان به خدا هيچ كدوم از هنرمندان اونجا با اين تيپ نميان كه تو اومدي ! همشونكت شلوار ميپوشن تو مثلا نماينده مردم ايراني ! بازيت خوبه اما اي كاش اونجا نبودي…”


نويد محمدزاده بازيگر خوش آتيه تئاتر كه اين روزها روي پرده نقره اي سينما هم خوش درخشيده است، براي بازي در فيلم «عصباني نيستم» نامزد دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد شد ، ولي اتفاقاتي افتاد كه اين جايزه به رضا عطاران تعلق گرفت و دست نويد محمدزاده براي گرفتن سيمرغ كوتاه ماند.
نويد محمدزاده و باران كوثري

نويد محمدزاده و باران كوثري در فيلم من عصباني نيستم

نويد محمدزاده در سي و دومين دوره جشنواره فيلم فجر با كسب كامل آراي داوران به عنوان بهترين بازيگر نقش اول مرد براي كسب سيمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه هايي خارج از سينما فيلم عصباني نيستم از بخش مسابقه خارج و جايزه به رضا عطاران اهدا شد.


آب بازي نويد محمدزاده و باران كوثري 

آب بازي نويد محمدزاده و باران كوثري در فيلم من عصباني نيستم


محمدزاده براي بازي در فيلم ابد و يك روز در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد را دريافت كرد.

پاليزبان در برلين

نويد محمدزاده و پيمان معادي در فيلم ابد و يك روز

ابد و يك روز فيلمي به كارگرداني و نويسندگي سعيد روستايي و تهيه كنندگي سعيد ملكان محصول سال 1394 است. ابد و يك روز در طول نمايش مورد توجه عموم و منتقدين قرار گرفت و توانست 9 سيمرغ بلورين (6 سيمرغ در بخش اصلي، 2 سيمرغ -بهترين فيلم و بهترين كارگرداني-در بخش نگاه نو و سيمرغ بهترين فيلم از نگاه تماشاگران) سي و چهارمين دوره جشنواره فيلم فجر را به دست آورد.

نويد محمدزاده برنده سيمرغ بلورين

نويد محمدزاده برنده سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش مكمل مرد 

 

نويد محمدزاده بعد از دريافت سيمرغ بهترين بازيگر نقش مكمل با سكوت و بوسه هاش متفاوت ترين حضور را بين برندگان سوداي سيمرغ داشت.

واكنش نويد محمد زاده به جايزه اش را در ويديو زير مي توانيد مشاهده كنيد:

 

 


فيلم لانتوري با بازي نويد محمدزاده ساخته رضا درميشيان در پايان چهارمين روز جشنواره در نخستين دقايق روز جمعه در برج ميلاد به نمايش درآمد. اين فيلم در جشنواره بين المللي برلين نيز نمايش داده شد ولي جايزه اي را كسب نكرد.
نويد محمدزاده و باران كوثري

نويد محمدزاده و باران كوثري در فيلم لانتوري 

فيلم لانتوري كه در جشنواره امسال نيز با انتقادهاي بسياري به دليل محتواي سياه آن مواجه شد با اين حال نتوانست نظر جشنواره برلين را هم جلب كند و به نوشته سايت دويچه وله، فيلمي كه با سروصداي زياد در جشنواره فجر اكران شده بود، در برلين به بايگاني جشنواره پيوست. در ادامه بخشي از نقد دبورا يانگ منتقد آمريكايي بر اين فيلم را كه در هاليوود ريپورتر منتشر شده، بخوانيد تا مشخص شود اين كار براي جشنواره هاي خارجي تدارك ديده شده تا چهره اي زشت از ايران را نشان دهد.
بازيگران فيلم لانتوري

بازيگران فيلم لانتوري در جشنواره فيلم برلين 

يانگ در نقد خود نوشته است:..درميشيان.. با «لانتوري» يك قصه را چنان شوك برانگيز روايت مي كند كه تقريبا تماشاي آن را غيرممكن مي سازد. داستان، داستان يك عضو تبهكاراست كه يك فعال اجتماعي زيبا را محاكمه مي كند و خود را با اين فريب مي دهد كه مرد مورد علاقه اش احساس او را بفهمد و در نهايت بدترين راه ممكن را براي هر دو بخش ماجرا انتخاب مي كند. پس از گذشت يك ساعت آزاردهنده با تدويني بازيگوشانه، فيلم جنبه تاريك خود را كه به اسيدپاشي مربوط مي شود، رو مي كند. جنبه تصويري فيلم پس از اين براي افراد دل نازك اصلا مناسب نيست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.