جفري دين مورگان بازيگر سريال واكينگ دد در فصل 3وم سريال the boys حضور دارد !!

۳ بازديد

 

يكي از سريال‌هاي موفقي كه پخش آن از سال گذشته آغاز شد The Boys نام دارد كه هم‌اكنون هر هشت اپيزود آن از طريق شبكه آمازون پرايم (Amazon Prime) در دسترس هستند. اين سريال كه داستان مبارزه يك گروه با ابرقهرمان‌هاي فاسد را به‌ نمايش مي‌گذارد، به يكي از زيباترين سريال‌هاي جديد در چند سال اخير تبديل شده است. فصل دوم اين سريال هم قرار است از اواسط شهريور ماه شروع شود و به همين بهانه وبسايت Collider مصاحبه‌اي را با شورانر اين سريال يعني اريك كريپك انجام داده و سوالات متعددي را از او پرسيده است. يكي از اين سوالات مربوط احتمال حضور جفري دين مورگان (بازيگر سريال The Walking Dead) در فصل‌هاي آينده سريال The Boys است.

شايعه حضور مورگان در اين سريال از سال گذشته و در توييتر به راه افتاد. شخصيت مورگان با طنز سياه و خشن سريال The Boys كاملا جفت و جور است و به همين خاطر بسياري از طرفداران سريال، پس از شنيدن اين شايعه از آن استقبال كردند. كريپك در پاسخ به اين سوال گفت كه مي‌تواند براي فصل سوم The Boys يك نقش براي او بنويسد. او در همين باره توضيح داد: «بدون شك من مايلم كه او در سريال حضور داشته باشد. حتي يك نقش براي او هست كه قبلا درباره‌اش صحبت كرده‌ايم. او و ما بايد با يكديگر هماهنگ شويم؛ چون شما مي‌دانيد كه او در حال حاضر دل‌مشغولي ديگري دارد و در سريال The Walking Dead بازي مي‌كند. ولي ما قبلا درباره يك نقش صحبت كرده‌ايم و البته نقش‌هاي ديگري نيز مي‌توانند وجود داشته باشند كه مشغول حرف زدن در مورد آنها هستيم. حتي در طول هفته گذشته متن‌ها را بالا و پايين كرديم تا ببينيم كه چگونه مي‌توانيم او را وارد سريال كنيم. فكر نمي‌كنم هنوز اين قرارداد به مرحله نهايي رسيده باشد، اما هر دو طرف در حال صحبت كردن درباره آن هستيم.»

اگرچه كريپك تاكيد كرده كه هنوز هيچ قرارداد رسمي با مورگان به امضا نرسيده، اما از صحبت‌هاي او متوجه مي‌شويم كه مستقيما با اين بازيگر حرف زده و احتمالا درباره نقشي كه مي‌تواند در فصل سوم سريال The Boys داشته باشد، با او مشورت كرده است. افرادي كه كميك The Boys (كه سريال بر اساس آن ساخته شده است) اثر گرث انيس و دريك رابرتسون را خوانده باشند، احتمالا مي‌توانند حدس‌هايي در مورد شخصيت مورگان در اين سريال بزنند.

داستان سريال The Boys در دنيايي جريان دارد كه ابرقهرمانان فاسد در آن زندگي مي‌‌كنند. آنها گروهي به نام Seven را تشكيل داده‌اند و براي منافع شخصي خودشان، از قدرت‌هايي كه دارند سوءاستفاده مي‌كنند. براي مقابله با اين ابر-ضدقهرمانان، يك گروه ديگر به اسم Boys تشكيل شده كه هدف آنها كنترل اعضاي Seven و جلوگيري از اقدامات آنها است. رهبري گروه Boys را فردي به اسم «بيلي باچر» (با بازي كارل اربن) به عهده دارد و رييس گروه Seven نيز «هوم‌لندر» (با بازي آنتوني استار) است.

 

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد