تبديل شدن به يك اينفلوئنسر !!

اخبار دنياي سينما را از ما بخواهيد !

تبديل شدن به يك اينفلوئنسر !!

۵ بازديد

influencers هاي وب سايت‌هاي ارتباط جمعي الان همه عصباني هستند . برندها مي‌خواهند با آن‌ها هم‌كاري كنند تا دسترسي خود را گسترش دهند و تبديل به تبديلات شوند . از طرف ديگر ، پيروان of به توصيه‌هاي تخصصي و توصيه آن‌ها نگاه مي‌كنند .آيا شما در اين فكر هستيد كه چطور يك نفر شويد ؟ با محبوبيت بازاريابي influencer ، طبيعي است كه مردم به طور فزاينده‌اي در مورد چگونگي تبديل شدن به يك influencer كنجكاو مي‌شوند .با اين حال ، ايجاد و حفظ يك جامعه از پيروان واقعي آنقدرها كه به نظر مي‌رسد آسان نيست . اين كار مستلزم تلاش مداوم بر روي بخش s است . قبل از اينكه درباره چند نكته مفيد در مورد چگونگي تبديل شدن به يك influencer بحث كنيم ، بياييد نگاهي عميق‌تر به مفهوم of اجتماعي influencers بيندازيم .

رمزگشايي معما :

در شرايط ساده ، influencers شخصيت رسانه‌اي اجتماعي هستند كه تعداد زيادي از طرفداران وفادار و درگير هستند . اغلب influencers يك رابطه دوستانه با طرفداران خود دارند .طرفداران به نوبه خود ، اغلب اين influencers را به عنوان الگو در نظر مي‌گيرند و توصيه‌هاي آن‌ها را دنبال مي‌كنند . در حقيقت ، influencers اغلب به عنوان اشخاص مرجع يا متخصص در niches مربوطه شان شناخته مي‌شوند . مي‌خواهيد بدانيد چرا آن‌ها اينقدر تاثيرگذار هستند ؟به خاطر قابليت دسترسي به سكوهاي رسانه اجتماعي ، influencers قادر به ايجاد ارتباط شخصي با پيروان خود هستند . بر خلاف افراد مشهور سنتي ، زندگي آن‌ها در هاله‌اي از رمز و راز پنهان نشده است . اين چيزي است كه به آن‌ها اجازه مي‌دهد مخاطبين خود را تحت‌تاثير قرار دهند .در عوض ، influencers اغلب يك نظر از زندگي شخصي خود را به پيروان خود نشان مي‌دهند . اين دقيقا ً همان چيزي است كه به آن‌ها كمك مي‌كند تا پيوندهاي دوستانه با پايه فن خود برقرار كنند .influencers ها افراد مشهور رسانه‌هاي اجتماعي هستند كه داراي مقدار معيني از قدرت نفوذ خود را با جوامع حامي خود دارند .مهم‌ترين عاملي كه influencers را از افراد مشهور متمايز متمايز مي‌كند اين است كه اولي صداهاي منحصر به فرد و معتبر خود را به محتواي آن‌ها اضافه مي‌كند . اين كار به آن‌ها كمك مي‌كند تا اعتماد و وفاداري پيروان خود را كسب كنند . در حقيقت ، ۷۰ % از افراد نسل هزاره جديد ادعا مي‌كنند كه توسط وبلاگ نويسان بيشتر از افراد مشهور تحت‌تاثير قرار مي‌گيرند .

 

مزاياي اخلاقي بودن چيست ?آيا مي‌خواهيد مزايا و مزايا را بشناسيد ? خوب , اين چيزي است كه در اين بخش به آن مي‌پردازيم .بازارياب‌هاي و برنده‌اي ديجيتال اهميت هم‌كاري با تاثير گذاران را درك كرده‌اند . بزرگ‌ترين مزيت بازاريابي در بازاريابي اين است كه به بازاريابان دسترسي مستقيم به پايگاه طرفداران وفاداري مشتري مي‌دهد .همچنين باعث صرفه‌جويي در مشكل شناسايي و هدف قرار دادن مخاطبان مناسب مي‌شود . اين كار دشوار تاكنون توسط دولت انجام شده‌است . به همين دليل است كه ۵۳ % از بازارياب‌هاي ورزشي از بازاريابي غير مستقيم استفاده مي‌كردند .و چه كسي نمي‌تواند بر زندگي ديگران تاثير بگذارد و بر تصميمات آن‌ها تاثير بگذارد ? در واقع , طبق گفته ا . اين امر به وضوح نشان مي‌دهد كه تاثير گذاري ها قدرت متقاعد كردن پيروان خود را دارند .

چالش‌هاي رودرروي by كدامند ؟امروزه بسياري از مردم آرزو دارند influencers شوند . به نظر مي‌رسد كه اين يك انتخاب شغلي پر سود و انتخاب زندگي براي بسياري از مردم است . با اين حال ، پشت سر همه زرق و برق و زرق و برق يك مجموعه رسانه‌اي اجتماعي influencer ، يك كاميون بزرگ پر از كار و صبر و شكيبايي وجود دارد .ساختمان و حفظ يك هوادار وفادار به دنبال رسانه‌هاي اجتماعي ، يك cakewalk نيست . اين به طور فزاينده‌اي دشوار مي‌شود چون بيشتر مردم سعي مي‌كنند به influencers تبديل شوند .از اين رو ، كسب اطمينان از پيروان شما كار دشواري است . تلاش مداوم بر روي بخش خود انجام دهيد تا محتواي خود را معتبر و معتبر جلوه دهيد و توجه مخاطبين خود را به خود جلب كنيد .و به عنوان يك متخصص پوست، شما بايد در هنگام هم‌كاري با برندها بسيار محتاط باشيد . پيروان شما به دليل تماس شخصي و صادقانه شما به محتواي خود وفادار مي‌شوند . استفاده از آن‌ها با محتواي پشتيباني شده مي‌تواند به شهرت شما به عنوان يك influencer آسيب برساند و طرفداران خود را خلاص كند .اگر شما هنوز وسوسه مي‌شويد كه زندگي يك influencer را زندگي كنيد ، بخوانيد تا ياد بگيريد چطور به يك influencer تبديل شويد .

آموزش ديجيتال ماركتينگ با كدپز

اما , تو چطور آدمي هستي ?زندگي يك خانواده, به خيلي‌ها غبطه مي‌خورد . آنچه ما اغلب در تشخيص آن عاجز هستيم , تلاشي مداوم است كه آن‌ها بايد براي زندگي با تجمل و زرق و برق زندگي كنند .حقيقت اين است كه هيچ پاسخ ساده‌اي به اين پرسش كه چگونه به يك خانواده تبديل شود وجود ندارد . با اين حال , گام‌هاي مشخصي براي هدايت تلاش‌هاي خود در جهت درست وجود دارد .

اگر مي‌خواهيد به يك influencer تبديل شويد ، نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه يك " جك ( يا جين ) از تمام تجارت‌ها باشيد ، استاد هيچ يك " مهم است كه شما يك جايگاه را انتخاب كنيد كه با تصوير شما همسو باشد .يك راه ساده براي انتخاب niche اين است كه نقاط قوت و ضعف خود را ارزيابي كنيد . يك گوشه انتخاب كنيد كه به شما اجازه مي‌دهد نقاط قوت خود را نشان دهيد و مهارت‌هاي خود را افزايش دهيد .تصميم‌گيري درباره يك موقعيت خاص به شما كمك مي‌كند تا مخاطبين خود را ساده كنيد و محتواي خود را متناسب با اولويت‌هاي آن‌ها هماهنگ كنيد .به طور معمول ، هنگام تصميم‌گيري درباره نحوه تبديل شدن به يك influencer ، مي‌توانيد يكي از دسته‌هاي زير را انتخاب كنيد :سبك زندگي در سبك زندگي، ورزش و تناسب اندام ، سلامت و تناسب اندام شما مجبور نيستيد كه خودتان را تنها به يكي از اين مقوله‌ها محدود كنيد . شما مي‌توانيد دو يا چند نمونه از اين niches را با هم تركيب كنيد . دقت كنيد كه niches فردي با هم تراز شوند . به عنوان مثال ، زماني كه در موقعيت خود تصميم مي‌گيريد مي‌توانيد سفر و سبك زندگي و مد را با هم تركيب كنيد .براي شما اجباري نيست كه به اين niches شناخته‌شده و شناخته‌شده پايبند باشيد . كليد تبديل شدن به يك influencer ، افزودن صداي منحصربفرد شما به هر كاري است كه انجام مي‌دهيد . بنابراين ، در تجربه كردن و ايجاد جايگاه خود ترديد نكنيد كه به شما اين امكان را مي‌دهد كه نقاط قوت خود و همچنين خصوصيات خود را به نمايش بگذاريد .براي مثال ، كارينا گارسيا ، ۲۴ ساله ، فقط با آپلود كردن ويديو احمقانه گل و لاي در يك شب در يوتيوب قرار گرفت . او بيش از ۸ ميليون مشترك در يوتيوب دارد كه به نام " ملكه of " به او اشاره كرده‌است .علاوه بر اين ، او همچنين دو كتاب پرفروش منتشر كرده‌است و نام خود را به نام تجاري دستي خود به نام صنايع دستي راه‌اندازي كرده‌است .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.